søndag 15. januar 2012

0 Så takknemlig...

Det er V E L D I G  M O R O å blogge. 
Å sitte på kvelden og se gjennom alle øyeblikkene man prøver å forevige, 
og sette de sammen med tekst, fonter og farger, og prøve å formidle 
den stemningen man selv opplevde der og da... 

Det gjør at jeg blir mer bevisst på de fine tingene som skjer hver dag, 
og jeg blir ekstra takknemlig. På bloggen kan jeg skrive om alt som engasjerer meg, 
dele morsomme øyeblikk, inspirere, dele og ikke minst kommunisere med mange flotte 
mennesker jeg aldri hadde kommet i kontakt med hadde det ikke vært for bloggingen. 
Det syns jeg er en utrolig flott mulighet å ha. 

«Tenk å være så takknemlig, å finne glede i en enkel vanndam...»

Og derfor er det så utrolig koselig å finne ut at bloggen er nominert til 
«Årets mest estetiske mammablogg 2011» på Foreldremanualen. 
Sammen med 4 kjempeflotte blogger jeg stadig besøker, og blir inspirert av. 
Svært hyggelig selskap å være i! Foreldremanualen har nominert blogger i flere kategorier, 
og har du lyst til å stemme eller se alle de nominerte, kan du klikke på denne linken:


Jeg er veldig takknemlig for nominasjonen, 
og for alle dere koselige mennesker som stikker innom, leser, 
skriver koselige kommentarer og følger oss gjennom året. 
Tusen takk
Ønsker dere en fantastisk uke!
    post signature

Ingen kommentarer: