torsdag 23. februar 2012

4 Et studio blir til...

Idag har virvelvinden, pappa`n & jeg vært i det som straks 
er mitt nye «hobbyrom»! Jeg har plutselig fått en handymann, og registrerer fornøyd at hendige egenskaper
som snekkerferdigheter & generell oppussingsiver har ligget og godgjort seg i min kjære mann, 
for nå har jeg fått både hjemmelagd bord, barnesikkert gjerde, nymalte vegger MED de 
evinnelige listene (som er nødvendig, men akk så kjedelig å få opp) og litt møbler her og der. 


Det er rett og slett skikkelig fint blitt, og jeg gleder meg til å tilbringe tid i mitt eget kreative studio, hvor jeg i første omgang
har tenkt å lære meg så mye som overhodet mulig om å ta bilder! Idag satt vi opp et speil, litt lys og et sminkebord,
og det stod ikke på arbeidsgleden for å si det sånn. 1 stk virvelvind danset, klatret, vatret, hamret, reiv ned lamper,
låste opp dører, drakk saft/helte ut saft, løp i sirkel, veltet mamma`n, slappet av på sofaen (!) og så
på en hel engelsk episode av Brannmann Sam på iPhone`n, eller «mamma» som han kaller den... 


Pappa`n fikk jobbe litt i fred, mens jeg øvde meg på «hvordan ta bilde av en villbass som gjør alle
 disse tingene, og (heldigvis) ikke har tid til å posere» Jeg liker naturlige barnebilder best, så jeg liker 
at han gir fullstendig blaffen i meg mens jeg knipser. Jeg må bare jobbe L I T T med min egen fart ift hans...
Nå mangler vi bare strøm & bakgrunn, så kan jeg begynne skikkelig!


 Takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen - det er så hyggelig å lese gjennom! 
Ønsker deg en strålende torsdagskveld!
 post signature

4 kommentarer:

Linda S sa...

Så kjekt med eige studio- det blir vel spennande tider då framover. Koselig å ha eit sånt skjønt fotomotiv å ta bilder av :)

Britt Kristin sa...

Så heldig du er da...kjekt med et eget studio...

Ha en fin fredag og helg..

Britt Kristin

Karin Pedersen sa...

Spennende med eget studio. Vi har ryddet et stort rom i kjelleren som jeg skal få innredet til studio, gleder meg masse til å få det ferdig, men før den tid gjenstår det maling og fyllmasse i form av utstyr ;D

Kristin sa...

Herlighet så spennende det må være med eget studio!!
Jeg drømmer om et eget lite studio i ene enden av det gamle huset her på gården. Det hadde sannelig vært noe!
Klem fra Kristin