tirsdag 28. juni 2011

2 Litt om meg...

Jeg er en jente på 29 år, som bor i et koselig hus sånn pittelitt på bygda i Telemark, selv om det bare er 5 minutter til byen. I tillegg er jeg gift med det som må kunne kalles barndomskjæresten min, siden vi ble sammen da jeg var 16 år, og har holdt sammen siden. Ti år tok det før vi bestemte oss for at vi ville gifte oss, og så kom det en fin liten babygutt halvannet år etterpå. Huset vårt rommer også to energiske Jack Russell Terriere - Mac & Mille, samt en oransje katt som absolutt ikke lyder navnet Milo, men vi kaller han det allikevel.

På papiret har jeg altså mann, barn, hus på landet, hunder, katt, og jammen er det ikke en stasjonsvogn her også! Hvitt stakittgjerde er på vei...
Tilsynelatende en harmonisk bygdeidyll!

Foto: Wenche C.K Andersen 

I praksis er alt dette en livlig familie med 28 ting for mye å gjøre, masse hundehår på gulvet, en konstant svetteperle i panna på en vimsete mamma som gjør en hel masse ting hun ikke trodde hun skulle få til, og ikke minst: Masse gøy og moro!

Til vanlig er jeg konseptutvikler og multimediadesigner i et reklamebyrå, og trives godt med det.

Denne bloggen er en måte for meg å ut litt av det som foregår i hodet mitt, så her dukker det som regel opp noen ord om alt som måtte falle meg inn, samt litt om egne kreative prosjekter, foto (på amatørbasis) og en og annen kuriositet. Hverdagen, rett og slett :)
post signature

2 kommentarer:

gro Skovli sa...

For en lekker, leken og lett, med gode tankespinn :)
Jeg jobber i Barnebokforlaget, og vi ønsker å komme i kontakt med barnefamilier som er i målgruppen vår - som dere. Synger dere med og for minsten?
Kontakt meg gjerne dersom du ønsker å vite mer :) gro@barnebokforlaget.no

TANKESPINN og VIRVELVIND sa...

Hei :)
Tusen takk for det, veldig koselig å høre! Her synges det både hjemme og i bilen, til stor glede for store og små ;)