søndag 19. juni 2011

0 Prosjekt lappeteppe...

Min lille virvelvind nærmer seg ett år med stormskritt. I løpet av dette året har jeg opplevd så mye og erfart en hel masse greier jeg aldri hadde kunnet forutse, og har vært veldig bevisst på å ta vare på minner. Kanskje litt i overkant ivrig og! En av de tingene som er vanskelig å bare kaste er selvfølgelig klær han har hatt, som har blitt for små. Derfor har jeg funnet ut at jeg skal lage et lappeteppe av klær som jeg syns er typisk han, men som er litt for godt brukt til at jeg gidder å ta vare på de. Så nå har jeg, med god hjelp av min mer sykyndige mamma, handlet inn stoff og annet stash, og holder nå på å klippe opp babytøy (sukk...) På en måte er det litt trist og makabert å klippe i tøyet, samtidig så er alternativet at det blir kastet, så da er det greit allikevel.


Jeg har en hel IKEA-kasse full av tøy som enten er lite brukt og veldig fint, og noe av det som jeg bare ikke klarer å kaste fordi det er så veldig typisk godgutten. Tenker at lappeteppet kan ligge over dyna når senga er redd opp f.eks. Uansett er det fint å ha :) I tillegg til lappene har jeg funnet et printerark/tøy som man kan printe bilder direkte på, og sy sammen med det andre tøyet. Så slipper jeg å stryke bildene på en annen stoffbit. I tillegg skal jeg inkludere fødselsdato/-vekt o.l, så det blir et skikkelig virvelvind-teppe ;) Oppdatering på lappeteppet kommer snart!
post signature

Ingen kommentarer: