fredag 4. november 2011

3 ...de siste høstdager

Det er så F A N T A S T I S K moro å ta bilder. 
Etter at en viss herremann kom virvlende inn i livet vårt, 
har jeg blitt veldig bevisst på å bevare øyeblikk
og ta vare på alt det fine som skjer med han, og oss. 

 
Det føles som om tiden raser avgårde, 
samtidig som jeg bare vil være i øyeblikkene og nyte alt det fine. 
Når jeg tar et bilde og fanger en stemning eller hendelse, 
er det litt som om jeg får det til;
øyeblikket blir tatt vare på, og blir med oss videre...




 Jeg fikk forresten en hyggelig nyhet i går.
Dere har vært så snille og stemt på lappeteppet vårt 
i bloggkonkurransen på Foreldremanualen, og vi kom på tredjeplass! 
Premie og greier! Så utrolig koselig, og for en start på helga. 
Så, jeg tenkte derfor å gjøre noe hyggelig tilbake,
mer info kommer om veldig kort tid!

Ha en flott kveld videre snille lesere!
 
post signature

3 kommentarer:

Min Lykke sa...

Nydelige bilder og nydelig guttebass:) Tiden går så innmari fort, nesten litt skummelt!
Gratulerer med 3.plass:)
Ha en flott lørdag!
Klem fra Kristin

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nydelige bilder. Ikke bare et vakkert motiv, men det synes at fotografen liker seg også. Gratulerer med pallplassering med lappeteppet og fortsatt god søndag.

TANKESPINN og VIRVELVIND sa...

Kristin: Tusen takk for det, kjempekoselig å høre :) Ja, det er helt utrolig hvor fort det går!
Ha en flott uke :)
Klem Kjersti

Elisabeth:
Tusen takk, det varmer med fine ord :) Ingenting er bedre enn sånne dager med familien.
Ha en flott søndag du og, og en fin uke ønskes deg :D
Klem Kjersti