tirsdag 10. januar 2012

0 I forbifarten...

De siste dagene har vært travle. 
Det går nesten rundt for meg, men jeg storkoser meg og det er vel derfor 
det går rundt antar jeg. Bloggen får lide, sammen med kreative prosjekter 
på hjemmebane. Jeg holder på med mye spennende og morsomt på jobb, 
som har en tendens til å forplante seg ut på kveldene, 
så da blir det lite tid til annet akkurat nå. 

Her er en fortfart-oppdatering fra den siste uka: 
Har startet skisesongen. 
Første tur: meg, mannen, hund, foreldre & barn. Kjempekos! 
Andre turen: meg, mannen & en hund + stjerneklar himmel & fullmåneskinn. Nydelig! 


Lille virvelvind startet gårsdagen med å oppdage skyggen sin på veggen når jeg åpnet døra, 
og kjente forsiktig på den med en finger, før han mumlet noe for seg selv og ga den en god klem.
Skyggen sin. På veggen. 
Det var ubeskrivelig søtt. Han har også begynt å nusse. 
DET smelter hjerter! 

Er du på Twitter? 
Jeg elsker sosiale medier, og har tatt opp igjen twitringen. 
Mye morsommere nå enn når jeg startet i 2009. 
Da var det en smule ensomt!  

Fin kveld til dere alle
  post signature

Ingen kommentarer: