søndag 2. september 2012

0 Nyferiert...

De siste ukene har denne jenta vært å finne på Spanias solkyst, nærmere bestemt Torrevieja, 1 time fra Alicante. 
Det har rett og slett vært to uker med sol, bading og is, og det var nydelig med en etterlengtet ferie.
 Dette var vår 2. tur til varmere strøk etter vi fikk 1 stk virvelvind inn i familien, men på den første turen 
var han bare 8 mnd og ikke så mobil, så jeg følte denne turen var mer spennende ift fly og alt som hører med. 
Og så gikk det SÅ bra
Jeg tenkte å lage et tipsete innlegg om ferien, for jammen lærte vi mye underveis. 



Jeg har ikke fått sett gjennom bildene fra ferien, men om du vil se noen glimt fra turen kan du 
sjekke ut Instagram-profilen min: tankespinn. Der ligger det litt av hvert ;) 
Ellers har jeg et bilderas på gang - jeg har nemlig hatt flere hyggelige besøk i fotostudioet mitt - Studio Virvelvind, så det kommer! 
Ha en flott uke!
 post signature

Ingen kommentarer: