onsdag 23. januar 2013

0 Årets første anbefaling..

Jeg er ganske aktiv på Instagram, og for noen uker siden kom jeg over en Instagram-konto 
som heter Calendagram, via profilen til Hans-Petter Nygård-Hansen. Han har også skrevet
en egen bloggpost om Calendagram. 

Kort fortalt er dette en tjeneste hvor man bruker Instagram-bildene sine til å lage en kul liten 
vegg- eller bordkalender. Det er flere design å velge mellom. Du lager kalenderen på en egen app eller på nettsiden deres.
Det tok ca. 14 dager fra jeg bestilte til de var på plass hos meg. Kalenderen kostet rundt 170 kroner, 
og jeg hadde flaks og fikk med en ekstra veggkalender fordi de hadde kampanje. 
Det vil si, kampanjen startet dagen etter jeg bestilte, men når jeg ga uttrykk for at jeg syns det
var uflaks for meg, var de raskt på banen og ordnet så jeg fikk med en ekstra jeg og :D

Tommel opp for det!

Man kan også lage bok av bildene sine, men det har jeg ikke testet enda. En ting jeg definitivt skal
 teste er Stickygram, som er Instagrambilder i kjøleskapsmagnetform! Har du prøvd noen av disse,
 legg gjerne igjen en kommentar med hva du syns.

Jeg er veldig fornøyd med kalenderne mine ihvertfall.
En fin måte å få litt mer ut av alle bildene jeg tar, og en koselig reminder på året som gikk.

Ha en fin kveld!
K
(vil du følge meg på Instagram, heter jeg tankespinn)

Ingen kommentarer: