tirsdag 7. mai 2013

0 14 små dager...

Myke små kinn. Myke små hender.
Myke små tær som spriker når han sover. 
14 dager, helt fersk og klar for å utrette store ting. 

Jeg hadde besøk av lille William og mamma`n hans i studio, 
og her er en liten smakebit 




Har du lyst til å ta bilder i studioet hos meg, starter jeg opp igjen i løpet av sommeren. 
Siden jeg straks får en liten krabat til selv, har det ikke vært mye aktivitet verken i studio 
eller her på bloggen, men jeg satser på å være i gang igjen veldig snart 
- så følg med her eller på Facebook-siden min om du er interessert. 

Send meg gjerne en mail på tankespinn(alfakrøll)hotmail.no også om du lurer på noe, 
og vil du ta nyfødtbilder kan det være lurt å booke tid litt i forveien.

Ha en flott kveld!
K J E R S T I

Ingen kommentarer: