søndag 7. august 2011

0 Back in business!

Imorgen er det min første arbeidsdag etter et års permisjon og ferie. Jeg husker alle sa det kom til å gå fort, og det føles akkurat sånn nå. Samtidig har jeg hatt det så utrolig moro med min lille humørspreder, familien og barseljentene at det også føles som om jeg har opplevd mer det siste året enn på flere år tidligere. Veldig rart å ikke skulle være sammen med "babyen" min hele dagen, men han kommer til å kose seg masse med pappa`n først, og så tipper jeg han kommer til å stortrives i barnehagen. Han har mange spennende ting i vente den karen! Ikveld skal jeg slappe av og kose meg med å redigere bilder, og kikke tilbake på tiden da "babyen" min faktisk var en baby... ;)


Og så tipper jeg at det blir moro å jobbe igjen, selv om fri er vanskelig å toppe ;)
Ha en fin uke!

post signature

Ingen kommentarer: