fredag 5. august 2011

0 Skoshopping!

Når jeg ble gravid, gikk det veldig kort tid før omtrent hele meg ble fryktelig full av vann. Det så ut som om låret mitt gikk rett ned i skoen der på slutten, og det begrenset naturlig nok skoutvalget relativt drastisk. Den siste tida hadde jeg faktisk ingenting som passa, og det endte med nødshopping i en billigbutikk, hvor jeg fant et par  
kraftig blomstrete ballerinasko som jeg fikk tvunget føttene nedi. De var ufattelig stygge, og milevis fra noe jeg ville vurdert å kjøpe vanligvis, men der og da var det helt nødvendig. Derfor er det SÅ stas nå som jeg har to føtter som nærmer seg normalstørrelse (har fremdeles gått opp en str) og jeg kan kjøpe vanlige, fine, søte, morsomme, kule sko og støvletter, rett og slett fordi jeg syns de er fine, ikke bare fordi de tilfeldigvis klarte å romme mine kemboføtter der og da... En fordel med å ha gått opp en str er jo selvfølgelig at jeg må ha alt nytt... Vel, det blir det nok ikke, men litt må jeg jo ha ;) Så idag ble Senior og Junior Virvelvind med på skoshopping, og jeg må si det var en fornøyelig opplevelse! 

Fine nye sko, som jeg tenker å sove med, siden de var så F I N E! Kilehæl på massevis av sko i butikken - topp topp topp! Dette blir vel ett av ikke så altfor mange shoppinginnlegg på bloggen, siden jeg ikke akkurat er noen trendnisse, men det var så stas at jeg måtte vise de frem.  
Her er de:

Foto: Eurosko

Litt lite egenproduserte bilder nå de siste dagene, siden både kamera og iPhone ble stjålet på tur, men satser på at jeg er back in business snart. Eneste jeg har er mobilkameraet til mannen min, så det blir vel noen mobilbilder til nød, samt noen gjensyn med gamle minner! 
Setter forresten stor pris på kommentarer her på bloggen, så tast i vei!

Har også Lano-deltakelsen som pågår enda, er et liiite stykke til Telemarkstoppen kan man si, men syns godgutten har gjort det knallbra jeg :D Hvis du vil stemme så kan du det her: 




Han har allerede fått et flott Lano-diplom på e-post, som vi får printe ut og gi en plass sammen med begge svømmekurs-diplomene tenkte jeg. 1 år og veggen full av diplomer allerede - her er det bare å sette av hylleplass tror jeg! Hehe...

Takk for at du stakk innom!
post signature

Ingen kommentarer: