mandag 19. september 2011

0 Prosjekt dørskilt [DIY]

Akkurat nå B O B L E R det litt over her. 
Masse idèer og ting jeg har lyst til å gjøre, men alt for lite tid.
Høres det kjent ut? 
Jeg har ihvertfall fått begynt på det som egentlig skulle vært et dørskilt til lille virvelvind sitt rom,
ferdig til han kom til verden. 
Vel, nå er han over et år. 


Jeg har kjøpt bokstaver i papp på Panduro, og malt de i forskjellige mønster og nyanser av blått og hvitt. Planen er å kle en form (papp/tre) med noe av tøyet hans  - opprinnelig skulle jeg kjøpe tøy kun til dette formålet, men det ordnet seg jo greit nå som jeg somlet så. Tenker å binde eller lime bokstavene fast på stoffet.
Sånn ser det ut foreløpig - kommer tilbake med ferdig resultat! 
(Satser på at det ikke tar et år det og)
God mandag!
post signature

Ingen kommentarer: