mandag 14. november 2011

10 Giveaway...

For noen uker siden kom vi på 3. plass i en av Foreldremanualens blogg-konkuranser, 
med det fine lappeteppet vi lagde av klær vår lille virvelvind har brukt sitt første år. 
Det var takket være dere som trykket «Liker» på innlegget, 
så jeg tenkte det var koselig å dele premien med dere...



Jeg vant en nydelig liten ballongkjole som passer til en jente mellom 6 og 9 måneder, 
fra den talentfulle designeren Torunn med nettbutikken Tutti og Torunn

 Foto: Tuttiogtorunn.com

Hjemme hos oss er det  
bare 1 stk aktiv propellgutt, 
kjoler går det ikke så mye av. 
Men det er synd å la en så nydelig kjole ligge ubrukt, 
så det hadde vært flott om den fant veien hjem til en av dere. 
Og har du ikke noen som passer inn i den, 
er det jo en perfekt julegave også.

Her er reglene: 
1 lodd for å følge bloggen. 
1 lodd for å like Facebook-siden vår. 
1 lodd for å dele konkurransen på Facebook eller bloggen din. 
1 lodd for å legge igjen en kommentar. 

Har du ikke egen blogg eller Facebook kan du dele på e-post. 
Husk å legge igjen en kommentar om hvor mange lodd du tar. 
Jeg trekker vinneren søndag 20. november. 
Lykke til!
post signature

10 kommentarer:

TANKESPINN og VIRVELVIND sa...

Kjempeflott at så mange liker & deler på Facebook - husk å legg igjen en kommentar her om hvor mange lodd det blir, så er dere med i trekningen :D

Annette sa...

Hei Kjerst!
Jeg er nå fast følger av bloggen din :-) Kjempe koselig å kunne følge dere her inne!!!
Klem Annette

Veronika Døli sa...

Heisann :)

Koselig blogg du har her :) jeg får prøve lykken og melder meg på med en kommentar :)

Ha en fin kveld =)

Marte sa...

Hei Kjersti
Utrolig inspirerende å følge deg, Kjersti. Denne bloggen har virkelig blitt flott :) 4 lodd og jeg prøver lykken ;)
Klem fra Marte

Anonym sa...

Hei Kjersti!
Veldig kjekt å følge med deg og familien her inne.
Jeg har alltid vært inntresert i å ta bilder, men har nå blitt så innspirert av alle de fine bildene dine, at nå har jeg fått kjøpt meg mitt første speilreflekskamera:o) ( hadde egentlig tenkt at jeg skulle ønske meg til 40 årsdagen, men klarte ikke å vente 4 LANGE år)
Tar et lodd og krysser fingrer og tær:)
Masse hilsener fra Merethe:)

Giraffens kaos sa...

For en flott blogg og for en flott kjole :-)
Trekker et lodd på selve bursdagen min å håper på lykke :-)

Ha en fin dag

Klem

hobbyvimsa sa...

Herlige lys lykter over her:)
Har også planer om å prøve dette,så manuela sine her om dagen:)

Jeg blir gjerne med på denne gi vekken..Min lille prinsesse hadde vært fin i den:)

tar 2 lykkelodd:)

Blir følger og dukker snart opp igjen..Er så gøy å oppdage nye flotte blogger:)

Nyt morgendagen:)

Klem Linda:)

TANKESPINN og VIRVELVIND sa...

Annette: Så moro, veldig koselig at du følger oss :D
Klem Kjersti

Veronika: Takk for det, og lykke til i trekningen. Ha en flott kveld du og :)

Marte: Kjempegøy å høre, tusen takk for det. Så flott, lykke til :D

Merethe: Så spennende, veldig moro at jeg har inspirert deg! Tipper du kommer til å storkose deg med kamera, det er jo så gøy! Ikkeno`å vente med det ;)Lykke til :D

Giraffen: Gratulerer med dagen som var, håper du hadde en fin dag! Lykke til :D

Lindaa: Takk for det, koselig å høre :) Veldig greit å få til, og med et supert resultat. Lykke til :D
Ha en flott dag :D



Kjempekoselig med så mange hyggelige tilbakemeldinger :D

Henriette sa...

Heisan:)

Så fin blogg du har, veldig hyggelig å lese om deg og familien din:) Virker som ein super familie:) <3 og ikke minst er det kjekt å få ideer av en så kreativ person som deg :) Så takk igjen for at du deler av livet ditt med oss tilhengere av bloggen din:)

Henriette sa...

Da blir det 4 lodd på meg, krysser fingrer og tær <3