torsdag 20. september 2012

2 Kreativ mamma...

...endelig kan jeg fortelle en liten hemmelighet jeg har båret rundt på en stund. 
Jeg har nemlig vært så heldig å få lov å bidra med noen av mine prosjekter 
i en bok som gis ut 15. oktober: 
Kreativ mamma! 

For en boknerd som meg er dette med bøker fremdeles magisk, så jeg gleder meg som 
et barn til å bla i den. Boka inneholder nesten 100 idèer fra bloggere rundt om i landet, 
mange kreative og flotte folk!



Dette skriver forlaget:
Dette er en kreativ og morsom hobbybok full av overskudd. Forfatteren har samlet de aller beste ideene 
fra Norges fremste hobbybloggere. Resultatet er nesten 100 ideer til gøyale hobbyprosjekter. 
Her finner du ting du kan lage for barna og med barna, når du venter på babyen, er hjemme 
i mammapermisjon eller i årene etterpå. Monsterkosedyr, hjemmesydde muffins til lekestuen,
 morsomme bursdagskaker og sugerør med bart er noe av det du finner i boka. 
I tillegg finnes massevis av kreative ideer til å lage verdens fineste barnerom, som prinsessen 
på erten-seng eller stoler laget av bilhjul. Du trenger ikke være syerske eller snekker for å lage
 tingene. Alt er enkelt å gjennomføre, og hver idé er presentert med bilder og trinn-for-trinn-
beskrivelser. La deg inspirere til å hente fram skapertrangen!

Boka er en ypperlig julegave eller venninnegave, eller rett og slett en skikkelig inspirasjonsboost 
til deg selv. Du kan kjøpe den via meg - send meg en mail på tankespinn@hotmail.no
Se mer informasjon om boken her: haugenbok.no

Ha en flott kveld!
K J E R S T I - i bokmodus

2 kommentarer:

fru Aadalen sa...

Wow! For et fantastisk prosjekt å være en del av! Gratulerer!:)

Denne må kjøpes inn, selv om jeg ikke er mamma helt enda. :)

Ha en herlig søndag!:)

TANKESPINN og VIRVELVIND sa...

Ja, det er veldig stas :D Er så glad i bøker, så det er litt ekstra stas med trykte ting selv om jeg er veldig digital ellers ;)

Ha en flott dag du også, og takk for koselig kommentar :D