tirsdag 19. juli 2011

0 Enda en feiring...

Idag starter jeg på mitt siste år i tjueårene... 29 år - det siste året bursdagsfeiringen min blir titulert som fest - neste år blir det LAG... Hehe, syns vel det er mest morsomt, og stresser ikke veldig med alderen min, siden jeg tipper ikke jeg blir "voksen" på mange år enda ;) Et par (tre) ting som gjør at jeg ikke føler meg så gammel enda:
  1. - Jeg må fremdeles vise leg på polet/butikken/noen utesteder
  2. - Om jeg ikke har sminke på ser jeg ut som jeg er 9
  3. - Jeg kan fremdeles storkose meg med både tegneserier, tegnefilm og dataspill.
Det er mange flere grunner og, men det var disse jeg kom på nå... Jo, jeg drikker ikke kaffe (kun fordi jeg syns det smaker asfalt) og det gjør at jeg alltid føler meg litt lite voksen av og til, spesielt i typiske "voksensettinger" som møter o.l. Men jeg drikker te ;)

Jeg har ihvertfall hatt en kjempefin 29-årsdag, som jeg har feiret med mine to favorittgutter på dagen idag, og resten av familien min på ettermiddagen. Mannen min var så snill å lagde tapasmiddag til meg i kveld, det var helt nydelig, og en fin avslutning på kvelden. I tillegg fikk jeg iPhone i gave for noen uker siden (siden jeg ikke klarte å vente), penger, og en kjempekul hengekøye som jeg akter å få testet ut i.l.a de siste ukene av permisjonen min.
Her er noen bilder av middagen, med fine blomster fra hagen til mammaen min i den høye vasen.


post signature

Ingen kommentarer: