fredag 4. mai 2012

1 Det enkle...

...er ofte det beste, sies det. 
Jeg har forsøkt å lage et fint skilt til virvelvinds rom en stund nå, og prosjektet har liksom 
ligget og blomstret i bakhodet mitt, uferdig og fint. Jeg har kjøpt bokstavene i navnet hans 
på Panduro, trehvite, og malt alle i hvert sitt mønster i blått og hvitt. Etter å ha småtestet litt 
forskjellig slo det meg at jeg muligens ikke blir fornøyd fordi det rett og slett ikke skal være noe 
mer på det. Så da kastet jeg meg over en dobbeltsidig teip mannen min kom med, og klistret 
bokstavene opp, fullstendig uten plan (helt ulikt meg). Jeg målte ikke engang (gisp!) 


Men det ble veldig fint og rent mot det hvite. Innehaveren av rommet døra leder inn til ble 
storfornøyd, og påpeker til alle som skulle være så heldige å se skiltet, at dette har 
«Mammaaaa laaava» 
Så da sier jeg meg fornøyd med det. 

Nå er det helg, og jeg har planer om å bestige en fjelltopp imorgen. 
Tusen takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegg - det kan ikke påpekes nok 
at det er utrolig moro med alle kommentarer og tilbakemeldinger *smil* 
Ønsker deg en flott helg!
 post signature

1 kommentar:

Unknown sa...

Så kreativt og fint !:-)